Forside Kontakt
Maintech

Løsninger

Maintech har implementeret mange kundespecifikke arbejdsgange i standard systemer, så virksomheden opnår følgende løsning:

  • Den baseres på standard software, som er nemt  og billigt at opgradere & supportere
  • Den "tilpasses" virksomhedens forretningsgang og rapporteringsbehov
  • Stor bruger accept fra slutbrugerne og dermed projekt succes

Udover at anvende standard softwaren, udvikler Maintech moduler til løsningerne, som flere kunder har gavn af.

Dermed opnår kunderne adgang til "standardfunktioner" som Maintech vedligeholder på samme vilkår som standadsoftwaren og kunden sidder ikke tilbage med risikoen ved at skulle udvikle ny funktionalitet.

Derudover kan Maintech tilbyde en "Introduktionspakke" som inkluderer følgende:

  • Installering af software
  • Introduktionspakke af 2 - 4 halve dages varighed
  • Implementeringssparring - 2 halve dage

Introduktionspakken sikre den initielle forankring af implementeringen i virksomheden egen interne projektorganisation.

Vores løsninger og rådgivning er belært af erfaring i vid udstrækning baseret på at virksomheden selv deltager med hovedkræfterne i implementeringen. Der er ofte en forudsætning for en succesfuld implementering og medvirker ligeledes til at reducere omkostningerne til implementeringen.

Maintech har dog ressourcer personer, der kan bidrage til en lave timerate med at strukturere og registrere de grundlæggende data der skal lægges ind i løsningen.

Maintech Consult A/S  -  Søndervangs Allé 26 - DK-2500 Valby  -  Tlf. +45 36 30 20 87  -  E-mail info@maintech.dk